Hvordan levers pakken min?

Du kan velge mellom tre alternativer når du handler hos oss.

  1. Klimanøytral service pakke som blir sendt via Posten/Bring som sendes med sporing til ditt nærmeste postkontor. Du mottar SMS og/eller mail når sendingen er ankommet postkontoret/post i butikk.
  2. Pakke i postkasse - har får du pakken levert direkte i postkassen og varsling når den er levert. Hvis pakken ikke får plass i postkassen mottar du SMS og/eller mail om at pakken kan hentes på nærmeste postkontor/post i butikk. Pakke i postkasse er kun mulig til folkeregistrert adresse.
  3. Hent i butikk - Du kan også velge å hente din ordre gratis i butikk. Valg av hent i butikk er kun mulig dersom alle varene i din ordre er fra samme butikk. Pakken kan hentes når du har mottatt en bekreftelse på at pakken er klar. NB! Det er kun personen som har bestilt pakken som kan hente den ut - og legitimasjon må fremvises.

 

Hvor lang tid tar det før jeg får pakken min?

Leveringen tar normalt mellom 2-5 virkedager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Har du ikke mottatt pakken etter 12 dager ta kontakt med oss, slik vi kan få sporet den opp. Etter 1 måned anses varen som levert.

 

Fraktkostnader:

Vi har fri frakt på alle ordre over 1200kr, ordre under dette har fast fraktpris på 99kr. Det er alltid gratis å hente i butikk.

 

Hva skjer hvis jeg IKKE henter pakken på postkontoret?

Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr. Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling.

 

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse, hva gjør jeg?

Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse på mail innen kort tid etter du har bekreftet din bestilling, kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp, og vi ber deg ta kontakt med oss her. Vær oppmerksom på at mail kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten. Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling.

 

Spørsmål om retur, bytting og reklamasjoner, les mer her.

 

Har dere mottatt min retur?

Du mottar en bekreftelse på e-post med det samme vi har behandlet din retur. Vi gjør oppmerksom på at det kan ta opptil 14 dager for oss å motta og behandle en retur.

 

Når får jeg tilbakebetalingen min?

Du får alltid en bekreftelse fra oss på at din retur er behandlet innen 14 dager etter at varen har blitt returnert. Hvis du hever hele kjøpet, vil du få tilbakebetalt varens verdi innen 4-10 virkedager.

Ved kortbetaling vil pengene overføres til betalingskortet du benyttet når du la inn bestillingen. Transaksjonen skjer gjennom Easy, og du kan forvente at det tar mellom 4-10 dager før pengene er tilbake på ditt betalingskort.

Dersom du har benyttet faktura og leverer tilbake hele, eller deler av din ordre oppdaterer vi fakturaen din med det samme vi mottar din retur. Dersom forfallsdato er utløpt før retur mottas, må Afterpay kontaktes for å unngå eventuelle purregebyr. Har du allerede betalt fakturaen din, vil AfterPay kontakte deg for kontonummer slik at du får tilbakebetalt pengene.

 

Kontakt oss:

Finner du ikke svar på det du lurer på, er du velkommen til å kontakte oss. Vær vennlig å oppgi ordrenummeret ditt om henvendelsen gjelder bestilling som du har gjort i nettbutikken. Kontakt oss her eller send en e-post til nettbutikk@capone.no