Skjema for opplysninger om angrerett finner du her.
Fysisk utfylling / utskrift finner du her.

 

Angreretten/ Returnere produktet:

Dersom produktet ikke tilfredsstiller dine forventinger har du 14 dagers angrerett. Produktet kan ikke være brukt og må returneres komplett med emballasje og tag. Det er ingen retur på undertøy eller øredobber som har ødelagt forsegling.

Slik går du frem:

  1. Fyll ut angrerettskjema som du har fått med pakken eller hent det fra vår side, og returner med varen/e.
  2. Send e-post til den e-posten som står på baksiden av ditt angrerettskjema i pakken og informer om retur, ordrenummer og gjerne sporingsnummer.
  3. Pakken sendes i retur til adressen som er adressert på angrerettskjema eller levers i denne butikken. Adressen kan variere da vi sender våre varer fra ulike butikker.
  4. Kunden er ansvarlig for retur og står fritt til å velge frakt-forhandler selv, men vi anbefaler sending med sporing.

 

Bytte produkt:

Ønsker du å bytte produkt har du to alternativer. Du kan returnere produktet du ønsker og legge inn en ny bestilling på riktig produkt eller returnere varen og avtale pr mail bytting av produkt. Avtale av bytting over mail er kun mulig ved bytte i det samme produktet i en annen farge/størrelse.

Slik går du frem:

  1. Følg angreretten stegene over for å returnere produktet.
  2. Informer i mail om hvilken farge/størrelse du ønsker å bytte til, vi vil bekrefte pr mail om dette er mulig.
  3. Når vi mottar varen vil vi sende riktig vare i retur til deg.
  4. ELLER – returner varen slik beskrevet over og legg inn en ny bestilling, da sender vi varen så fort vi mottar din ordre.

 

Reklamere på produktet:

Dersom du mener det er en feil på produktet kan du melde dette inn til oss.

Slik går du frem:

  1. Send en e-post til den e-posten som står på angrerettskjema eller ta kontakt med oss her. Informer om årsak til reklamasjon og om du ønsker pengene igjen eller et nytt produkt tilsendt. Legg gjerne ved bilde hvis det er mer forklarende.
  2. Er reklamasjonen godkjent får du tilsendt en returseddel, denne skriver du ut og fester på pakken og leverer til nærmeste postkontor/post i butikk. Du betaler da ikke for frakt.
  3. Når vi mottar reklamasjonen sender vi enten nytt produkt eller refunderer beløpet.